Blog

Na co zwracać uwagę przy wynajmie magazynu?

Wielu przedsiębiorców z różnych przyczyn nie decyduje się na zakup własnego magazynu, lecz staje przed koniecznością wynajmu określonej powierzchni magazynowej. Na co powinno się zwrócić uwagę przed ostateczną decyzją? Postaramy się odpowiedzieć na to pytanie w niniejszym poradniku, aby wynajem magazynu nie był problemem.
Czytaj więcej

Kiedy sprawdzi się open space w biurze?

Open space to nic innego, jak po prostu otwarte przestrzenie poświęcone na biura. Te miejsca pracy nie mają działowych ścianek ani zamkniętych przestrzeni, dlatego pomieszczą o wiele większą ilość pracowników, niż tradycyjne zamknięte pokoje. Pierwsze open space powstało już na początku XX wieku, kiedy niekonwencjonalny amerykański architekt Frank Wright wpadł na pomysł innego ułożenia przestrzeni biurowej. W naszym kraju przyjęło się to dopiero w latach 90 ubiegłego wieku.
Czytaj więcej

Kiedy bardziej od kupna opłaca się wynajem powierzchni magazynowej?

Większość przedsiębiorstw, które zajmują się handlem, usługami transportowymi czy kurierskimi, potrzebuje odpowiedniej przestrzeni na przechowywanie towaru. Niestety, budowa własnego magazynu często pochłania ogromne środki finansowe i wymaga poświęcenia dużej ilości czasu, który można spożytkować na ważniejsze sprawy. Wynajem często jest o wiele bardziej opłacalny, szczególnie w przypadku mniejszych, początkujących na rynku firm.
Czytaj więcej

Jak dobrać biuro do rodzaju prowadzonej działalności?

W wielu przypadkach budowa własnej siedziby firmy jest zupełnie nieopłacalna lub po prostu niewygodna, więc wiele firm decydujących się na wynajem, staje przed wyzwaniem wyboru odpowiedniego biura. Na jakich kryteriach warto się skupić przy wyborze idealnego biura? Przedstawiamy kilka cech, które warto wziąć pod uwagę przy poszukiwaniach.
Czytaj więcej