Blog

Jak dobrać powierzchnię biura do potrzeb?

Odpowiednia wielkość powierzchni biurowej ma znaczenie przede wszystkim dla komfortu pracowników, a to z kolei wpływa na wydajność i efektywność pracy, których wyniki mają zwiększać zyski firmy oraz jej konkurencyjność na rynku. W jaki sposób dobrać właściwą powierzchnię?
Czytaj więcej

Jak działają przepisy BHP w wynajętym biurze?

Biuro teoretycznie nie wydaje się miejscem niebezpiecznym, a przynajmniej pracownicy nie są tak narażeni na urazy, jak w przypadku fabryk czy magazynów, jednak nawet tutaj obowiązuje wiele przepisów BHP. Warto i należy ich przestrzegać, aby uniknąć groźnych dla zdrowia sytuacji. Podpowiadamy, co należy wziąć pod uwagę, jeśli chcemy przestrzegać obowiązujących norm BHP.
Czytaj więcej

Gdzie szukać powierzchni biurowej?

Wynajem odpowiedniego biura dla swojego przedsiębiorstwa to problem, który spędza sen z powiek wielu nowym właścicielom firm. Nic dziwnego, ponieważ baza powierzchni biurowych jest bardzo rozległa. W zależności od potrzeb i możliwości finansowych, możemy znaleźć biuro w eleganckich biurowcach w centrum miast, w stylowych kamienicach albo poza centrum, w zazwyczaj lepszej cenie. Jednak gdzie szukać ofert? Przeczytaj artykuł, w którym dzielimy się wiedzą na temat poszukiwań biur.
Czytaj więcej

Jakie powinny być przygotowane dokumenty przy wynajmie biura?

Wynajem biura to w wielu przypadkach duże przedsięwzięcie, szczególnie jeśli to wyzwanie dla małej firmy lub drobnej jednoosobowej działalności. Jednak w tej kwestii najważniejsza jest dobrze skonstruowana umowa najmu, gdzie będą zawarte ustalenia z wynajmującym  i zebranie wszystkich wymaganych dokumentów. Zapraszamy do zapoznania się z artykułem, gdzie prezentujemy odpowiedź na pytanie, jaki dokument tworzony jest przy okazji wynajmu biura dla przedsiębiorstwa.
Czytaj więcej