Blog

Kiedy sprawdzi się open space w biurze?

Open space to nic innego, jak po prostu otwarte przestrzenie poświęcone na biura. Te miejsca pracy nie mają działowych ścianek ani zamkniętych przestrzeni, dlatego pomieszczą o wiele większą ilość pracowników, niż tradycyjne zamknięte pokoje. Pierwsze open space powstało już na początku XX wieku, kiedy niekonwencjonalny amerykański architekt Frank Wright wpadł na pomysł innego ułożenia przestrzeni biurowej. W naszym kraju przyjęło się to dopiero w latach 90 ubiegłego wieku.

Czytaj więcej

Kiedy bardziej od kupna opłaca się wynajem powierzchni magazynowej?

Większość przedsiębiorstw, które zajmują się handlem, usługami transportowymi czy kurierskimi, potrzebuje odpowiedniej przestrzeni na przechowywanie towaru. Niestety, budowa własnego magazynu często pochłania ogromne środki finansowe i wymaga poświęcenia dużej ilości czasu, który można spożytkować na ważniejsze sprawy. Wynajem często jest o wiele bardziej opłacalny, szczególnie w przypadku mniejszych, początkujących na rynku firm.

Czytaj więcej

Jak dobrać biuro do rodzaju prowadzonej działalności?

W wielu przypadkach budowa własnej siedziby firmy jest zupełnie nieopłacalna lub po prostu niewygodna, więc wiele firm decydujących się na wynajem, staje przed wyzwaniem wyboru odpowiedniego biura. Na jakich kryteriach warto się skupić przy wyborze idealnego biura? Przedstawiamy kilka cech, które warto wziąć pod uwagę przy poszukiwaniach.

Czytaj więcej

Na co trzeba zwracać uwagę przy wynajmie biura?

Biuro to miejsce pracy dla Ciebie i Twoich pracowników, a także przestrzeń, w której przyjmujesz swoich klientów, partnerów biznesowych i gości. Musi być nie tylko komfortowe i w pełni przystosowane do potrzeb firmy, ale również prestiżowe i reprezentacyjne. Decydując się na wynajem lokalu, trzeba zwrócić uwagę na bardzo wiele kwestii, które będą miały bezpośredni wpływ na późniejszy rozwój biznesu. Co jest w tym przypadku najważniejsze? Poznaj kilka naszych wskazówek.

Czytaj więcej