Osobom spoza branży często wydaje się, że magazynowanie towaru to po prostu jego składowanie w określonym miejscu. Nic bardziej mylnego....
Czytaj dalej
Jak zadbać o ergonomię pracy w biurze?
Zadaniem ergonomii jest usprawnienie warunków pracy oraz polepszenie jej jakości. Odpowiednia organizacja pracy wpływa pozytywnie na nasze samopoczucie, wygodę, zdrowie,...
Czytaj dalej
Bezpieczeństwo pracy w przestrzeniach magazynowych
Duże przestrzenie, w których składuje się materiały, stanowią – ze względu na chociażby swoje wymiary – miejsca stosunkowo niebezpieczne. Magazynowanie...
Czytaj dalej
Światłowód – niezbędne wyposażenie nowoczesnego biura
Żeby praca w biurze była efektywna, a także komfortowa dla pracowników, trzeba zatroszczyć się o wiele elementów takich jak wybór...
Czytaj dalej
Dlaczego warto prowadzić biuro w Poznaniu?
Poznań jest jednym z największych miast na zachodzie Polski. Pełni funkcję miasta wojewódzkiego. To miasto jest jednym z najstarszych miast...
Czytaj dalej
Jak zredukować koszty magazynowania?
Efektywna logistyka to podstawa każdego rodzaju działalności gospodarczej. Jedną z najważniejszych form jej uskuteczniania jest wykorzystywanie obszernych powierzchni magazynowych położonych...
Czytaj dalej
Lokalizacja biura a rodzaj prowadzonej działalności
Decydując się na wynajem powierzchni biurowej, warto zwrócić uwagę na kilka czynników. Ważna jest przede wszystkim powierzchnia lokalu, rozmieszczenie pomieszczeń...
Czytaj dalej
5 rzeczy, na które należy zwrócić uwagę przy wyborze lokalu biurowego
Wybór odpowiedniego lokalu biurowego nie jest łatwą decyzją. Należy zwrócić uwagę na szereg warunków, które proponuje konkretny wynajmujący. Stosunek ceny...
Czytaj dalej